Besökare på min sida

onsdag 2 juni 2010

GÄSP..


Ja hade fullt upp igår, så ja glömde blogga.. Men va ner på byn igår och beställde mig en Laptop och router.. Så hämtar det om ca 2veckor.. Sen kolla vi lite på Jysk, och det är väl rea där över nationaldagen kan ja tro.. Eftersom dom firar just den. Efter vi hämtade barnen vart det trädgårds eftermiddag.. klippte gräs röjde massa sly sen for vi till bagarn och hälsa på, han hållar på att bygga ut huset sitt. Nice kåk han köpt.. efter det så vart det mer trädgårds bestyr. Tommie och Sabina fick klippa gräsmatta, och för att vara första gången, så vart det riktigt bra.. Sen vart det några kalla i värmen.. Va riktigt nice.. Käkade flinta och mimosa i natt. Vart ju hungrig efter ölen.. Ja jag prata med Helen en stund oxo. Riktigt skoj att höra hennes röst efter alla dessa år.. Idag ska det komma några snickare och kolla på golvet, som dom gjort, och inte vart bra.. Väntar att dom ska komma och kolla avloppet som stinker bakom huset.. Va ju inte så tidigare, så nått måste ju ha hänt.. Få se va det blir av det.. Annars så ska ja inte göra så mye annat än umgås med min familj idag.. Ska väl hjälpa barna med deras tv-spel.. Fick även svar från min äldsta dotter, som va mindre kul.. Men inget man kan göra nått åt.. Nä nu lite mat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar