Besökare på min sida

onsdag 24 mars 2010

Katter..

Idag så vart ja väckt av Moa, hon krafsa på sovrums dörren. Klev upp och öppna dörren åt henne. Sen gick ja och la mig igen. Då kommer hon upp i sängen och ställer sig mm från ansiktet mitt och Jamar.. Jaja tänkte ja och klev upp. Hungrig katt trodde jag. Klev ner och nere satt syster Maja och vänta, samtidigt passerar Moa mig i trappen och går mot dörren med Maja. HM.. Dom jäklarna väckte mig, så jag skulle öppna dörren åt dom.. -Mutter- Ja då va det ju dax för frukost.. Efter den så vart det lite surfa och kolla på nyheterna.. Sen knacka det på dörren, och Bagarn stog utanför, den har ja ju inte sett på länge. Vart lite fika och snack. Sen skulle han hem och fixa med någon vägg.. Åkte ner på byn och hämta en bok från biblioteket som Tommie beställt.. Va förbi Lekstugan och giick med i deras klubb. Och fick 4stämplar, så när man fått 10st så får man 15% på nästa handling. Och lär ju få ihop det, när vi köper presenten till Sabina. Efter det va vi in och kolla på Laptopar, och det finns ju en uppsjö av olika och svårt att välja är det ju. Så lär väl läsa på lite om dom olika modellerna.. sen for vi till skolan och hämtade barnen. Och dom hade hittat Sabinas hjälm. MYE BRA GJORT, TACK! Sen for vi till affären och handla lite.. Sen vart det hem.. Och vart lite bus och stoj med ungarna här hemma. Som avslutning, så fick Tommie lite vatten innan för tröjan sin.. :o) Så i morgon lär ja väl få tebax.. Nä nu ska ja väl se en film eller nått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar