Besökare på min sida

torsdag 25 mars 2010

Softa..

Idag så har det varit en softa dag här i Parten.. Va och hämta barnen och sen handla vi lite. Vart hårfärg te tanten och lite föda.. Sen har jag och Tommie kollat in Avatar igen. Såg hälften, så han han leka lite med syrran innan det va dax att göra kväller.. Surfat lite och märkte att ja lär ju lära mig lite om datorer igen. Vet ju inte va ja ska kolla efter på en Laptop.. Men lär väl lösa sig. :o) Hade ett mindre snöras idag, det small bra på plåten.. Nä nu kolla in mina vänners bloggar innan ja knäpper ner datorn..

1 kommentar:

  1. Gå in på experts sida. Mamma köpte sin Laptop där. Går att beställa via internet och så kan man hämta den i Bollnäs på Expert. Och så kan du dra ditt Medmerakort så dimper det ner check i brevlådan som du kan lösa in på Coop. Mammas tycker jag är bra och smidig. Hon köpte även en trådlös mus och det är batteri i den men om man stänger av den när man inte använder den så skulle batteriet hålla 1 år. Gå in och kika vetja :)

    SvaraRadera