Besökare på min sida

fredag 23 april 2010

Fredag..

Idag så for ja till sjukhuset och skulle fixa till lite i min mun. Så jag vart sövd kl 09,35 och slog upp dom grå några timmar senare.. Så fort ja fick åka, så drog ja till Sibylla och fick i mig mat.. Man får ju inte äta innan en op. Så hade ju inte ätit nått sen kl 23,00 kvällen innan.. Så man va ju hungrig..Efter maten så åkte vi hem. Och ja la mig att vila på soffan.. Somna ju, och har, Hör och häpna, sovit rejält. Så skönt att sova ut. Men det beror ju på det ja sov på sjukan av.. Va ju halv vobblig när ja for därifrån.. Senar så åkt barnen iväg på Disco.. Först hem till Sirpa och Conny. Sen körde Conny ungarna till discot. Och vi hämta dom kl 22, och körde hem Markoo, och sen vidare hem till oss.. Så nu har det lugnat ner sig här hemma. Ska fika lite nu och sen kolla på film.. I morgon är det ju barnkalas här hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar