Besökare på min sida

torsdag 1 april 2010

Skärtorsdagen..

Vi åkte ner och köpte Sabinas present idag. När vi betalt och fått stämplarna så tog dom fram paketet. Va bara åka hem och låna bil. Fick inte plats i Toyan.. Så hem till Svärföräldrarna och låna deras terrano. Så tillbaks till Bollnäs och Lekstugan.. Och givetvis va det både poliser och parkeringsvakter aktiva idag.. Och som inte det räckte, så spöregna det. :o( Men fick hem paketen och nu är alla presenter till barna köpta. Grabben fyller ju om 11dar, och hans present är färdig och inslagen sedan länge. Vart en tur ner till Ica oxo, handla lite påsk godis, och lär inte få i mig mer denna påsken jag. Men när vi va i Bollnäs så ringde tandvården och tala om att den 9/4 så ska ja till sjukan och så ska dom operera i min mun. Va och vägde mig på vårdcentralen och har gått ner från 92kilo te 89,5. Och mer lär det ju bli, när ja börjar motionera och slutar äta godis.. Suttit och surfat på face och läst nyheterna.. Nu blir det film och softa resten av kvällen. Önskar er alla en GLAD PÅSK!

1 kommentar:

  1. Grattis till viktminskning och hoppas att det kommer att gå bra med ditt tandläkarbesök. Glad Påsk på Er allesammans.

    SvaraRadera