Besökare på min sida

söndag 25 april 2010

Söndag..

Gick och la mig kl 05.00 i morse. Och klev upp kl 07.00. har en jäkla molande värk i mun, efter Op.. och ja fråga läkaren, om ja skulle få ont, efter att bedövningen släppt. Nä, inte kommer du få ont.. Glad att ja inte springer på den läkarfen på närmaste tiden.. -mutter- Sen idag fick vi besök av Sirpa,Conny med ungar. Markoo, skulle ju gratta Tommie.. så dom va här på en fika. Vi snacka lite skit och hade allmänt trevligt.. Sen efter att dom åkt hem, så skulle vi till byn och affären, köpte lite fika till barnen samt delicato kakor.. Rättade mitt Lotto på vägen hem, och hade vunnit hela 20 bagare. WIII!! *s* Men bättre än inget. For sen hem och fikade med barnen och la mig sen och glodde på tv. Distrikt 13, ganska lätt film att glana på. Händer ju lite i den.. Fick även ett sms av Cina idag, så ja skucka iväg ett gäng sms till henne. :o) Alltig kul att sprida glädje. Ska ta ett gäng värk tabletter, för att slippa det värsta värken.. jag har kollat på röjsågar, och det blir en kombi maskin, av märket Husqvarna som inhandlas. Så man får lite pli på tomten. Lär väl ta ett tag, att få tomten bra. Men den har ju varit misskött som fn.. Da vinci koden nu då. Fridens vänner..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar