Besökare på min sida

tisdag 18 maj 2010

Födelsedag..


Idag fyllde min yngsta dotter 8år. Stora tjejen nu se.. Så det vart tårta efter skolan och lek.. Själv tog ja en promenad längst Ljusnan.. Vatten nivån va högre idag.. Va riktigt nice promenad väder, det blåste varma sommar vindar. Vart en rask promenad på lite mer än 2-3km.. Sen for vi till Samsons, och kolla på kattmat och gräsfrön. Hitta en riktig reservdunk, så i morgon lär ja ju köpa en sådan. hade ju ingen plånbok med mig.. Väl hemma, så vart det krubb och lite lek med vatten slangen.. sen började Polisen passera huset. Först 4 målade bilar och 1 krimbil. Men det va inte färdigt med det. Det kom flera krimbilar, och crossen som åker här normalt, vände och kom tillbaks direkt.. Så dom har väl träningsläger i skogen här.. Eller så leker dom på grusvägarna i skogarna.. Hände en trafik olycka igen på riksväg 83. En timmerbil, körde av vägen. Troligen small framhjulet och tack och lov, så möte han ingen, för han plöjde över på felsida och tog diket där.. Fick höra att min grabb sköter sig i skolan nu. Tror mitt straff gör verkan.. Sköt att höra att han sköter sig nu.. Va riktigt skoj att höra. :o) Nä nu blir det en macka och glas mjölk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar