Besökare på min sida

tisdag 11 maj 2010

Nice...




Idag så blev det en liten promenad vid Ljusnan.. Vädigt fin vy där.. Gick i ca 50 minuter, sen for vi hem och fixa lite innan vi for ner till Bollnäs.. Väl där nere såg ja att det lös på LP. Så knalla in där och träffa på Janne. Och det va inte igår, och då bor vi i samma by.. Sen gick vi ner på stan och kolla på skor, men hitta inga bra sådana. Lär ju ha riktiga skor, nu när man ska knalla runt som en tok.. Får väl kolla på en sport affär. Brukar handla mina skor där. Jo jag va ju på Eriks hjälpen, och en klass kompis från folkhögskolan jobbar där.. Fick ett samtal från skolan ang grabben min.. Han har varit dum och kastat grejer, så i morgon ska det pratas med pojken. Måste komma på ett "straff", som matchar "brottet"... Barnen hade sin Kusin Linnéa på besök, hon gick precis hem.. Så nu har vi kvälls fikat.. Såg att min kära bror, har velat klart om sin blog, och fortsatt med samma... Annars så har det inte hänt så mye här idag.. Hoppas mina vänner där ute, har det gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar