Besökare på min sida

tisdag 25 maj 2010

Tisdag...

La mig runt 4,15 tiden idag, och va på bena någon timme senare.. Ringde till Fettklubben, och ska på info möte där i Agusti-September.. Sen är det 17veckors kurs.. Om man inte vill ha enskilt samtal. Och ja kan väl gå på grupperna jag.. Måste ju få bort öl kaggen som ja lagt till mig med.. Men annars så har det inte hänt så mye idag. Va ner och gick på piren i Vallsta och hade ju turen att få läsa skyltarna som skolan satt upp för sina elever.. Ganska så smart, promenera och läsa info om dvs ämnen.. Och så fick ju jag läsa lite.. Ska knalla en kortis snart igen. Ska bara fixa klart här hemma först.. Kollat på lite bilder som min vän Robban lagt ut på Facebook. Han knäpper fina bilder den killen.. Ja man får ju se lite från Sollefteå på samma gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar