Besökare på min sida

tisdag 4 maj 2010


Idag så hade ja fått tid till Hälsocentralen.. Glad i hågen knalla man ju dit.. Efter ha snackat med läkaren, så kom han fram till att ja vägde för mye.. 18panner för mye.. Jag är DÖ FET! Så nu ska han skriva remiss, till diet teamet eller va det heter.. Och så ska ja träffa en sjukgymnast i Järvsö, och sjukgymnastik i Bollnäs. Fan ja håller på att dö.. Kroppen gav upp och tog enkel, till förfall.. Men ska även på en enhet i Bollnäs, för att "prata" om mitt tidigare leverne. För ja mår visst dåligt. Min smärta beror på mitt dåliga leverne för många år sen.. Ja gick väl med på det, och fick Alvedon utskrivet.. Kommer bli ett långt år detta.. Dieten börjar i höst, och det andra efter han har läst min gamla akt från -80-99.. Blir nog jätte bra detta.. men efter vi kom hem så krubba vi lite.. Sen tog vi en promenad i byn, Miro följde med på promenaden. Och hon jama hela vägen och hade raggen rest.. Ska börja promenera, så man får kondis och tappar lite övervikt då.. Jäkla skumt detta. När man slutar med Tobak,godis, och drar ner på socker, då blir man visst sjuker... Så det måste ju bli några kalla snart, så man glömmer detta hemska som händer med en.. Va bättre, när man röjde på som en tok, och inte brydde sig ett skit. Man va ju frisk som aldrig förr då ju.. :o) Farligt att försöka leva sunt... Hoppas mina vänner där ute på gatorna mår kalas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar